Livestream op 23 september tijdens de online kennisweek Sterk aan het Werk
Livestream op 23 september tijdens de online kennisweek Sterk aan het Werk
Van 20 t/m 24 september organiseert SBCM de online kennisweek Sterk aan het Werk voor doelgroepmedewerkers. Als onderdeel van de kennisweek organiseren we een feestelijke livestreamuitzending op donderdag 23 september van 12.00 tot 14.00 uur. Noteer deze datum daarom alvast in de agenda en zorg dat jij en je medewerkers er straks bij zijn!
Tijdens deze livestreamuitzending worden onder andere de prijswinnaars van de Topperverkiezing bekend gemaakt. Daarnaast worden er andere leuke activiteiten georganiseerd waar de deelnemers actief aan kunnen meedoen. De uitzending wordt gepresenteerd door Jörgen Raymann. Tip: Bekijk de livestream via een groot scherm met een groep medewerkers!
Online aanbod via speciale webapp
Tijdens de online kennisweek worden dagelijks laagdrempelige (korte) activiteiten georganiseerd rondom de thema’s: taal en cultuur, geld en rekenen, digitale vaardigheden, gezond en veilig werken en prettig samenwerken. Deelnemers kunnen op elk moment aan de slag met het aanbod via de webapp die speciaal is ontwikkeld voor de online kennisweek. De webapp kun je gebruiken met smartphone, tablet en computer. Het is ook mogelijk om het aanbod in groepsverband via groot scherm aan te bieden.
Online vragenuurtje
Heb je vragen over de online kennisweek Sterk aan het Werk? Op de volgende twee dagen organiseren we een online vragenuurtje voor iedereen die meer wil weten over de online kennisweek:
- Maandag 2 september van 15.00 tot 16.00 uur
- Donderdag 2 september van 13.00 tot 14.00 uur
Daarnaast is er ook ruimte om tijdens het vragenuurtje tips uit te wisselen met andere organisaties.
Meld je aan voor de online kennisweek Sterk aan het Werk
Bekijk hier de promo om een indruk te krijgen van de webapp en de kennisweek. Ga naar de website voor meer informatie over de online kennisweek. Hier vind je het aanmeldformulier om een contactpersoon aan te melden. De contactpersonen worden via de mail op de hoogte gehouden over deze week en ontvangen net na de zomervakantieperiode per post een pakket met offline pr-materialen, zoals posters.