Meld je aan: Platformbijeenkomst (ambtelijk) secretarissen in de SW op 21 januari 2021

Meld je aan: Platformbijeenkomst (ambtelijk) secretarissen in de SW op 21 januari 2021

Op donderdag 21 januari 2021 vindt van 09.30 tot 12.30 de platformbijeenkomst voor (ambtelijk) secretarissen in de SW plaats. Tijdens deze sessie bespreken we de ontwikkeling van de functie van ambtelijk secretaris en de arbeidsrechtelijke en arbo-kanten van het thuiswerken. Je kunt zowel online als fysiek deelnemen. De sessie vindt plaats in Utrecht, je kunt zowel fysiek als online deelnemen.

Stephany Linthorst, organisatiecoach bij sl-IMPACT, gaat in op de ontwikkeling van de functie ambtelijk secretaris. Want hoe staat het met de functie van de ambtelijk secretaris in de SW? Is deze ook veranderd in de afgelopen jaren? Want de medezeggenschap verandert. Dat betekent dat er meer nadruk komt te liggen op andere werkzaamheden en nieuwe vaardigheden voor de ambtelijk secretaris.

Thuiswerken: arbeidsrecht en arbo

Advocaat Els Huisman is aan het woord over de arbeidsrechtelijke zaken van thuiswerken. De privacyaspecten en personeelscontrole van werknemers die thuiswerken komen aan bod. Ook gaat ze in op Wet flexibel werken en de Arbeidsomstandighedenwet als wettelijke kaders. Tot slot geeft arbodeskundige Simon Troost tips voor gezond en effectief thuiswerken. Want welke regels zijn vanuit de Arbowet van toepassing en hoe gaan we dat in de praktijk toepassen? En hoe zit het met de combinatie tussen werk en privé?

Praktische informatie

De platformbijeenkomst vindt plaats op donderdag 21 januari 2021 van 09.30 tot 12.30 uur. Je kunt je aanmelden door graag vóór5 januari 2021 een e-mail te sturen naar: info@sl-impact.nl. Daarna ontvang je het definitieve programma.

Lees meer informatie over deze bijeenkomst in dit uitgebreide programma.